|
Zasady 1vs1
Palladyn:
Paladyn(Pal):
1. Paladyn używający Medytacji (Meditation) może mieć 13 RL (replenish life, odzyskiwanie życia), paladyn, który nie używa Medytacji może mieć 33 RL,
2. Foh może używać 4 RBFy (Rainbow Facety, Widoki Tęczy) (3 RBF=Gryf bez 5/5, 4 RBF= Gryf z 5/5),
3. Zabranie się jednoczesnego używania Szarży (Charge) i Wigoru (Vigor),
4. Zabrania się używania Szarży + Świętego Chłodu (Holy Freeze) vs ama,
5. Pal vs ama duel rozgrywa się na mapie z mostem, najlepiej bez kwadratu (czyli wyspy, kwadratowego, prostokątnego czy w innym kształcie miejsca na mapie, niedostępnego dla graczy, coś w stylu ogrodu),
6. Pal vs ama nie można używać aur odnawiających życie,
7. Pal vs dru ele (używający czarów elementarnych) nie używa Koncentracji (Concentration),
8. Foh vs barb/melee dru (druid walczący na bliską odległość), foh wybiera czy używa Szarży czy Świętej Tarczy (Holy Shield),
9. Foh vs orb nie używa Pchnięcia (Smite),
10. Foh vs sos/nec gra z mostem bez kwadratu,
11. Foh vs dru nie może uzywac Przekonania (Conviction) i Pchnięcia,
12. Foh może używać Błogosławionego Młota (Blessed Hammer) by rozbić więzienie rzucone przez nekromantę,
13. Hammer vs foh bez Koncentracji i Przekonania,
14. Hammer vs melee dru bez Oczyszczenia (Cleansing),
15. Hammer vs barb, bez Medytacji, Modlitwy (Prayer), Oczyszczenia,
16. Hammer vs smiter/melee dru/ww asn, hammer bez Koncentracji,
17. Hammer vs WW Asn, hammer bez Świętej Tarczy (Holy Shield),
18. Hammer vs hammer, Wigor i Koncentracja dozwolone,
19. Hammer vs barb, paladyn nie może używać Koncantracji,
20. Smiter vs ama, z Medytacją bez coa
21. Medytacja (jest dozwolona na 1v1) + uciekanie / lame style / passiv gra będzie banowana i będą konsekwencje z tego faktu.
22. Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW)
Barbarian:
Barbarzyńca(Barb):
1. Bez chodzenia do skrzynki ,
2. WWlock (robienie Trąby Powietrznej (Whirlwind) trzymając przycisk myszki na przeciwniku a nie obok niego) zabroniony,
3. Barb vs Melee Dru, WW Asn barb nie może używać Okrzyku (Shout).
4. Skok (Leap) zostaje ograniczony do 1pk (max można mieć dany w niego tylko 1 punkt umiejętności),
5. Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW).
assasin
* Zabójczyni(Asn):
1. Hybryda z Chaosem ograniczenie Otwarcia Ran (Open Wounds, OW) do 40,
2. WW asn może używać Harta (Fortitude),
3. Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW), wyjątek stanowi WW Asn,
4. Asn vs dru ele/sorc orb nie używa Mistrza Cienia (Shadow Mastera) i Psychicznego Młota (Psychic Hammer),
5. Asn vs asn (trap), ograniczenie maksymalnych odporności do 80 niezależnie od używania c/c (2 katary). Bez absów,
6. Asn vs smite nie używa Psychicznego Młota, 7. Asn vs foh aska wybiera c/c lub absorpcję.
[color=cyan]sorcerer
* Czarodziejka(Sos):
1. Dozwolone 1 RBF + Wigor Eschuty (Eschuta's Temper)/Fantom Śmierci (Death's Fathom) lub 3 RBF + Kolec Czarodzieja (Wizardspike),
2. Sos nie może używać Tarczy Energetycznej (Energy Shield, ES), jeśli nec nie używa Zębów (Teeth),
3. SvS odbywa się na poziomie trudności koszmar (nightmare),
4. Sos vs barb gra z tarczą posiadajacą bazowy blok nie większy niż np 45% + ES albo ze Strażą Whistana bez ES,
5. Sos vs asn melee (walcząca na krótką odległość) nie używa ES[/color].
Druid
Druid(Dru):
[color=brown] 1. Dru ele (używający czarów elementarnych) może używac 8% zmniejszenia obrażeń, 75% bloku, i Dębowego Mędrca (Oak Sage),
2. Druid rabies (używający jako głównej umiejętności ofensywnej Wścieklizny (Rabies)) nie może używać OW + trucizny (psn),
3. Dozwolone tylko 2 RBF,
4. Huragan (Hurricane) vs nec jest zabroniony,
5. Dru ele vs sos 0 absorpcji,
6. Dru ele vs foh nie może używac Zbroi Cyklony (Cyclone Armor)/przywołań zwierząt, natomiast może Dębowego Mędrca,
7. Dru melee vs nec bez przywołań,
8. Dru ele vs foh/ama używa Bezokiego Muru/Ducha (Spirit),
9. Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW).[/color]Necromancer
* Nekromanta(Nec):
1. Na nvn Ściany z Kości (Bone Wall, BW) są zabronione,
2. Nvn rozgrywany jest na mapie z mostem, bez kwadratu,
3. Nec nie może używać Więzienia z Kości (Bone Prison, BP) vs melee dru/smiter/hammer,
4. Nec nie może używać BW vs bab/pal/ama do chronienia siebie w sposób kolisty czyli robić mass BW i chronić siebie z każdej strony.
Amazon
Amazonka(Ama):
1. Nie wolno używać Spowolnienia Pocisków (Slow Missle, SM) w walce, w której 1 amka to psn java,
2. Ava rozgrywane jest na mapie z mostem bez kwadratu,
3. Ama vs dru ele, SM zabronione,
4. Fizyczne postacie vs orb nie używają Otwarcia Ran (OW).
Zabronione jest użycie słów runicznych dających aurę przy noszeniu np: Exile, Hand of Justice, Brand, Destruction, Doom, Dragon, Edge, Faith, Fortitude, Grief, Harmony, Ice, Infinity, Insight, Last, Wish, Lawbringer, Phoenix, Pride
Odzyskiwanie życia (Replenish Life, RL) dla wszystkich klas (tylko z przedmiotów):
- pal = przed walką pal deklaruje czy używa aur odnawiających życie czy nie (Medytacja (Meditation), Modlitwa (Prayer) oraz Oczyszczenie (Cleansing)) , jeśli używa, wtedy RL=13, jeśli nie RL=33,
- bab = 33,
- nec = 20,
- asn = 20,
- ama = 13.
- sos z Tarcza Energetyczną (Energy Shield, ES) = 0,
- sos bez ES = 20.
- dru = 18.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kebab dnia Nie 14:18, 23 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|